Narsismi näkyy kasvoilta

jghjghdkgh

Ne teistä, jotka olette eläneet perheessä, jota hallitsi pesunkestävä narsisti ja jotka ovat eläneet oikean narsistin kanssa pitkän aikaa ja nähneet myös hänen sukulaisiaan, jotka ovat myös olleet narsisteja. Olette varmaan huomanneet saman ja näette sen saman.

Kun narsisti alkaa lähestyä kuuttakymmentä, niin tietyt piirteet alkaa näkyä kasvoilta kuin lyhty pimeässä. mitä enemmän ikää tulee, niin sitä selvemmiksi piirteet käy.
Useat ihmiset pystyvät jopa valokuvasta tunnistamaan narsistin kun narsistille on tullut ikää tarpeeksi.

Se niin kuin uurtuu pysyvästi kasvoille, se sairas ilme, ilme joka ainakin minua etoo. Se ilme on niin samanlainen, oli sitten kyse miehestä tai naisesta.
Joskus sen näkee jo nuoremmilta ihmisillä, mutta selvää se on yleensä vasta vanhoilla.

Minusta se ilme on niin ällö ja vastenmielisyys valtaa melkein välittömästi.
Miten te koette sen?

52

2296

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • skinnybob

      läppäse avarilla pysyykö ilme vai vaihtuuko

    • huoh_

      Taas tämmöstä. Se ei todellakaan näy kasvoilta.

      • Huuuuaaaah

        Vihreä väri ei ole totta vaan mielikuvituksen tuotetta ja sillä ei ole mitään sen kanssa tekemistä, että olen värisokea.


      • MarskuMannerheim

        Tämä. Joku tervekin tänne eksynyt. Tämä on tällainen pseudotiedepalsta, josta haetaan tukea vain sille että saadaan haukkua itselle jostain syystä kurjaa ihmistä. Luultavasti ihminen ei ole kovin kurjaa tehnyt, vaan kyseessä on itse ohutnahkainen narsumarsu, joka on loukkaantunut itseään koskevasta tosiasiasta. Noh, ei aina näinkään. Mutta joistakin kirjoituksista näkee kuinka turhista on loukkaannuttu ja toista haukutaan narsistiksi.


      • sdkfjh
        MarskuMannerheim kirjoitti:

        Tämä. Joku tervekin tänne eksynyt. Tämä on tällainen pseudotiedepalsta, josta haetaan tukea vain sille että saadaan haukkua itselle jostain syystä kurjaa ihmistä. Luultavasti ihminen ei ole kovin kurjaa tehnyt, vaan kyseessä on itse ohutnahkainen narsumarsu, joka on loukkaantunut itseään koskevasta tosiasiasta. Noh, ei aina näinkään. Mutta joistakin kirjoituksista näkee kuinka turhista on loukkaannuttu ja toista haukutaan narsistiksi.

        Jep-tämä tuntuu olevan yleistä täällä. Suurin osa jätettyjä naisia ja tämä on yksi väylä heidän purkaa jätetyksitulemisen tuskaa ja katkeruutta.


    • Näytä_mulle_kuva

      Netistä varmaan löytyy joku kuuskymppinen narsisti, anna linkki kiitos.

      • ölkjhgfdh

        Minun tuntemallani ainakin on pelottavaa tuijotusta, ja naamalla hymy, vaikka ei hymyile. Mielestäni voi liittyä ilmiöön


    • ghhfdgbf

      Miten kuvailisit sitä hymyä?

      Onko se mielestäsi vähän kuin vääristynyt, sellainen jonka takaa aistii jotain?

      • lkjhgfhj

        No kun se on tosiaan samantyyppinen kun syntymälahjana saatu klovninhymymaali, vaikka pitäisi kasvonsa velttona...ja ääni jääpalojen kirkasta helinää, kun ei raivoa...


      • fhhffhjgff

        Kutakuinkin, jos jättää valkoisen maalin pois.
        Se hymy on epätodellinen.


    • Narsistit_addikteja

      Narsistit ovat usein addikteja, usein alkoholisteja. Alkoholismi näkyy kasvoilta. Mitä iäkkäämpi alkoholisti, sitä selvemmin näkyy.

      • fhjhfghh

        Kyseinen ilme ei liity aineriippuvuuksiin, eikä monellakaan tuntemallani tapauksella ole ollut aineriippuvuutta.

        Alkoholiriippuvuus oli hyvä vertaus :-)
        Itse en tunnista entistä alkoholistia, mutta moni näkee sen. Ihmiset jotka ovat olleet alkoholistin kanssa pitkään tekemisissä huomaavat seikkoja, joille minä olen sokea.

        Sama pätee myös bibolaarisuuteen joihinkin muotoihin ja narsismiin.


      • Narsistit_addikteja

        Entä onko seksiaddikti? Ajatusten ja toimintojen jatkuva liikkuminen seksin ja niiden toimintojen kimpussa näkyy myös monessa. Oma narsistini menee usein aivan liian lähelle kohteitaan ja katsoo silmiin aivan liian kysyvästi, puhuu aivan liian läheisesti yms.


      • dsdasdasdasd
        fhjhfghh kirjoitti:

        Kyseinen ilme ei liity aineriippuvuuksiin, eikä monellakaan tuntemallani tapauksella ole ollut aineriippuvuutta.

        Alkoholiriippuvuus oli hyvä vertaus :-)
        Itse en tunnista entistä alkoholistia, mutta moni näkee sen. Ihmiset jotka ovat olleet alkoholistin kanssa pitkään tekemisissä huomaavat seikkoja, joille minä olen sokea.

        Sama pätee myös bibolaarisuuteen joihinkin muotoihin ja narsismiin.

        Varsinkin alkoholismiin liittyy persoonallisuuhäiriöt: joko alkoholisimi on muuttanut persoonallisuutta tai persoonallisuus(häiriö) on aikaansaanut alkoholismin.


    • dadsasdas

      Aloittajan juttu on selvä hyökkäys jotakuta henkilöä vastaan joka on lähipiirissä ja alkaa lähennellä iältään 60? Itse olet narssi koska toisten ilmeitä tarkkailet. Narsistit tekevät nimittäin juuri niin. Kannattaa sinun vilkaista peiliinniin näet varmasti siellä uurtuneen narsistin.

      • fhhffhjgff

        Mene trolli muualle huutelemaan, kukaan ei kaipaa sinua täällä.


      • hjjcfg
        fhhffhjgff kirjoitti:

        Mene trolli muualle huutelemaan, kukaan ei kaipaa sinua täällä.

        Mun mielestä tuo ei ole trollausta. Koko ketju on taas vaan narsististen ihmisten hölmöä jorinaa.


      • oletvarm-oikeassa

        Hyvä huomio! :D


    • narskunmaaailma

      Ymmärsin vasta vanhemmalla iällä, että isäni on parantumaton narsisti. Ymmärsin sen silloin kun jouduin pitkästä aikaa lähemmin tekemisiin hänen kanssaan. Hänen käytöksensä valehtelemisineen ja varastelemisineen oli todella ahdistavaa. Samoin jatkuva halu manipuloida ja sekaantua pienimpäänkin yksityiskohtaan.

      Otin hänestä nyt vanhana sarjan kuvia. Vaikka hän tapansa mukaan pyrkii esittämään vaatimatonta vaaria noissa kuvissa, on ilmeissä ja hymyntapaisissa jotain todellakin kuvottavaa, inhoittavaa, jopa loukkaavaa.

      Koska narskun koko elämä on suurta näytelmää, ulkoa opittua, opeteltua näyttelemistä kaikkine tunnetiloineen päivineen, ei semmoinen voi olla näkymättä ulkomuotoa myöten.
      Pohjimmiltaanhan narsku on pelkkä ontto kuori, jolla ei ole mitään omaa elämää. Koko olemassa olo perustuu elinvoiman imemiseen lähimmistä, jotta jaksaa esiintyä ja hännystellä niitä joiden tietää olevan ulottumattomissaan.

    • useitaerovaisuuksia

      Onko niin, että NPH-henkilö ei tunne oikeata tunnette, vaan ilmeet ovat opittuja,
      ja sen vuoksi epäaitoja.
      Kun esim. tavallinen ihminen kauhistuu jotain, n-henkilö voi hymyillä.
      Hymyn ja tekonaurun oppii ajan myötä tunnistamaan.
      Nauru kuulostaa kuivalta ja hieman kolkolta.
      Tietyistä maneereista voi lukea jopa tulevaa, koska ihminen käyttäytyy
      narsismin mukaisesti.

    • ffffkkjhhjjshshshs1234

      Sehän on helppoa sitten nykyisin, kerätään vaan kaikista kuvat ja niistä tunnistetaan narsistit. Eipä ole tällä palstalla tämän tyhmempää ajatusta ollut kuin että narsismin voisi lukea suoraan naamalta....sairasta.

      • ehkäjotainvoilukea

        Ei sitä mistään naamalta suoraan voi lukea.
        On esim. neurologisia oireyhtymiä, joissa ihminen voi hymyillä leveästi väärässä paikassa ja tulee väärin ymmärretyksi.

        Mutta välillä joitakin asioita ihmisistä voi lukea kasvoilta kun oikein tarkkaan katsoo ja varsinkin jos on kauan tuntenut. Vähän mikä vaan voi alkaa näkyä kasvoilta, ehkä vaikka se, jos on viettänyt paljon aikaa vieraassa kulttuurissa.


    • skinnybob

      batmannin jokeri naama

    • Ghhjjjhfghh

      Se epä aito "hymyily" on jäänyt päälle.
      En riedä, mutta se tuntuu jollain tavalla "tunkkaiselta" se tekohymy.

    • hymyilemminen

      Hymyä ilman tunnetta.
      Tietoisuus vain että tässä pitää hymyillä.

      • rgbujopl

        Mutta niin voi toimia myös narsistin uhri hädässään.
        Hymyilee hengenpelastuksekseen.


    • ffdsfdsfsffdlölöååpppfp

      Ei perkele, kyllä on aikamoista massadiagnosointia jos pelkän naaman perusteella ihmisestä tehtäisiin diagnoosi. Syitä tyhjään hymyyn on miljoonia, ei pelkästään että olisi narsisti. Aloittaja ei ymmärrä että tuttujen ilmeet ovat syöpyneet hänen mieleensä ja tämä jos mikä on pahinta mahdollista YLEISTÄMISTÄ johon narsisti itse syyllistyy. Kaikki joilla on tyhjä katse/hymy tms ovat narsisteja, eivät ole, vaan kaikki on yksilöllisiä. Se että ihmisille tulee iän myötä samantapaiset ilmeet kertoo jotain tästä maailmasta, millainen se on eikä siitä millainen yksilö on.

      • Eikä_narsistin

        Eikä narsistin hymy välttämättä ole mitenkään tyhjä. Omalla narsisti-psykopaatillani riittää nauramista kun uhri toisensa jälkeen menee naruun. Älkää missään nimessä odottako, että narsisti tuijottaa ja hymyilee jollain tietyllä tavalla. Olette menneet jo halpaan, jos noin uskotte. Kysymys on paljon peitetymmästä ja salakavalammasta ilmiöstä.
        Narsisti voi vaikuttaa äärettömän herkältä, sydämelliseltä ja täydeltä.


      • ölkjhg

        Näitä narsisteja on monenlaisia erilaisia. Ei kaikki vaikuta samalta.


    • tunnistalipevänarsku

      Taittava narsisti on niin "imelä",että paistaa harmaan kivenkin läpi.
      Jolla on niin "määkivä äänikin.
      Joten tunnista "lipevä"narsisti.

      • Taitava_nars

        Taitava narsisti on nimenomaan niiiin "imelä", että sitä ei erota millään kuin jälkeenpäin. Kokemusta viisaampana.


      • ölkjhf

        Imelä kylläkin, mutta ei ainakaan kaikilla ole määkivä ääni.


      • Pääsisjoskusirti

        Joo on kyllä huomattu.ollaan raivopäänä muulle perheelle varsinkin kumppanille ja sitten ku vastataan puhelimeen niin ollaan niin herttaista perheenäitiä että sädekehä oikein loistaa pään päällä.


    • narsisti_on

      Narsisti on juuri sellainen kuin itse sen miellämme. Eli kyseessä oma subjektiivinen näkemys. Oma narsisti psykopaattini syö pelkkää kasvisruokaa koska näyttelee välittävänsä eläimistä.

      • olikotääoikeintiirattu

        Ajatella, pohdin sanomaasi eli narsisti on juuri sellainen kuin itse sen miellämme. Niin itse miellämme vastinkappaleemme narsistiksi, mitä jos ohutnahkaiset vain peilaavat omiaan toisessa ihmisessä. Aikansa peilattuaan saavatkin kuraa silmille sellaisilta, jotka yrittivät sietää ja kestää, mutta lopulta muuttuivat siinä kurimuksessa kuspäisiksi ihmisiksi, siis ihan tavallisiksi ihmisiksi, jotka vain saivat tuittuilusta tarpeekseen.


      • Äläbäbubbla

        "Narsisti on juuri sellainen kuin itse sen miellämme."
        Ägläbägubbla jubulajubulajuu.
        Siinä sinulle vastaus.
        Eikä sinulla sitäpaitsi ole mitään omaa narsisti pyskopaattia, vaan minulla on.


      • tääoliparasbubla
        Äläbäbubbla kirjoitti:

        "Narsisti on juuri sellainen kuin itse sen miellämme."
        Ägläbägubbla jubulajubulajuu.
        Siinä sinulle vastaus.
        Eikä sinulla sitäpaitsi ole mitään omaa narsisti pyskopaattia, vaan minulla on.

        Hihhihhiii..mistä voit tietää muuten tuon?


    • fgfhgfhjgfjgfjgj

      Ainakin itse olen tulkinnut ilmeitä täysin väärin. Tyyppi, jolla on nk. katkerat juonteet saattaa olla mitä reiluin ja mukavin kaveri. Tyyppi, joka näyttää nuorekkaalta, juttelee sivistyneesti ja hymyilee säteilevästi, voi olla todella pahasti asenteellinen, puolueellinen, ilkeä jne. Eli enää en luota automaattisesti hymyileviin vanhoihin naisiin. Ilmeettömiä ihmisiä olen tähänkin mennessä karttanut, mutta tuskinpa sekään on automaattisesti pahuutta. Ihmisellä voi olla vaikkapa vamma, joka vaikeuttaa kasvolihasten liikkeitä. Eli olisin hyvin varovainen pelkän ulkonäön perusteella arvioimisessa. Saatikka sitten siinä, että huutelen turuilla ja toreilla toisten diagnooseja.

      • juuri_noin

        Juuri noin. Oma narsisti psykopaattini käyttää paljon kasvorasvaa ja on hyvin rypytön. Mikään muu kuin kallein rasva ei käy.


      • ölkjhgfdshjk

        Käytän ruokaöljyä. Minusta parasta ja edullisinta.


      • Minäkin_käytän
        ölkjhgfdshjk kirjoitti:

        Käytän ruokaöljyä. Minusta parasta ja edullisinta.

        Minäkin käytän oliiviöljyä mutta kerran kun halusin mieheltäni, siis tuolta narsisti psykopaatiltani, yöksi voidetta kasvoihini hän hieroi sitä kasvoihini muka niin hellästi. Ihan filmiähän se oli, kyllä se oli aistittavissa. usein puhutaan kuinka oravan häntä pyrhistyy ajan myötä ja se kyllä tulee tässäkin mieleen ihan minun narsisti psykopaattini suhteen: koskaan ei, ei siis kosaan ole liian myöhäistä jotta voisi ymmärtää tilanteen tode3llisuus; se mihin narsisti psykopaattini yritti päästä oli pöksyni, ei muuta.


      • narskuvosu

        Paljastuit narsistipsykopaatiksi. Narsistipsykopaatti nimittäin ei halua pöksyihin, koska ei saa siitä mitään tunnetta. Hän saattaa kuitenkin esittää haluavansa ja harrastaa seksiä narsistisen vallankäytön välineenä. Kun valta on saatu, seksi loppuu ja vonkaus ja liehittely on turhaa.


      • niin_sinähän
        narskuvosu kirjoitti:

        Paljastuit narsistipsykopaatiksi. Narsistipsykopaatti nimittäin ei halua pöksyihin, koska ei saa siitä mitään tunnetta. Hän saattaa kuitenkin esittää haluavansa ja harrastaa seksiä narsistisen vallankäytön välineenä. Kun valta on saatu, seksi loppuu ja vonkaus ja liehittely on turhaa.

        Niin, sinähän sen tiedät taas parhaiten ;)


    • osasto0

      Lesbo-psykopaatti -- työnjohtajana--- osastonhoitajana. Voiko vaikeampaa työpaikkaa olla.

      • kokemusta_on

        Ns.rekkalesbot ovat usein ihan täysnarsisteja.


    • Perttii

      Onko lesbo sellainen joka tykkää sillai naisista?

    • Sementi

      Narsisti ei kestä totuutta koska hän haluaa totuuden.

      • jhgfdsafghjklö

        Mielenkiitoinen lause, kertoisitko lisää?


    • minulla_on

      Minulla KARMEA kokemus narsistista ja tämän äidistä!

      Elettiin 90-lukua kaakkois Suomessa. Äitini rakastui tulisesti nuorempaan mieheen. Itse olin tuolloin 17-vuotias lukiolainen. Minulla oli poikaystävä, jonka olin tuntenut alaluokilta lähtien.

      Tämä narsistihirviö ja hänen äitinsä PILASI KOKO PERHEEMME ELÄMÄN lopullisesti.

      Ensiksikin äitini oleskeli mökillämme tämän hirviön kanssa, koska isäni asui kotonamme meidän lasten kanssa.

      Me lapset kävimme viikonloppuisin mökillä äidin luona. Näin mm. sellaisia episodeja, että narsisti meni liiterin taakse kirveshommia tekemään, kun isäni toi nuorempia sisaruksiani paikalle. Narsisti seisoi kirves kädessään tuijottaen isääni uhmakkaana kuin omistaisi paikan.

      Narsisti juopotteli runsaasti ja kyseli minulta inhottavia asioita ja haukkui poikaystävääni!

      Häntä kiinnosti kovasti, että olenko vielä neitsyt. Hän oletti, että olen ja ihan vaan sen perusteella, että aitassa jossa poikaystäväni kanssa nukuimme oli kerrossängyt!

      Hänen äitinsä oleskeli myös mökillämme ja itketti äitiäni kaikenlaisilla inhottavuuksilla. Hänen mukaansa poikansa oli pelastanut äitini huonolta avioliitolta ja äitini pitäisi osoittaa siitä kiitollisuutta.

      Kun äitini kertoi naiselle, että poikansa oli ollut väkivaltainen vastasi se narttu että miten luulet poikani voivan kunnioittaa sinua, kun olet tuollainen huora että jätät miehesi ja lapsesi vieraan miehen takia? Et tietenkään tule ikinä kelpaamaan hänelle! Poikani pitäisi valita tyttäresi, joka voisi vielä synnyttää hänelle lapsia! Tosin tyttären pitää olla neitsyt, että kelpaa....

      Ja narsistihan oli ihan ensitöikseen tartuttanut äitiini jonkun sukupuolitaudin, kun he alkoivat seurustelun. Että tosiaankin on oikeutettu neitsyttä vaatimaan!

      Inhosin narsistia sydämeni pohjasta jo silloin! Hän vaan naureskeli, että reaktiostasi näkee että olet ihan rakastunut minuun ja koska olen äitisi poikaystävä mustasukkaisuuttasi siinä kiukuttelet! Hän lähenteli ja tirkisteli. Ja sai vielä äitini uskomaan, että minä yritän vietellä sitä narsistia!!!

      Olisipa silloin ollut nämä tallentavat kännykät! Olisi voinut nauhottaa miten narsisti kauppareissuilla kidutti minua seksijutuillaan. Hän mm. kuvaili kuinka osaisi nautintoa tuottaen kielellä ja sormilla ajan kanssa valmistella minut hänen miehuuttaan varten!

      Kun ilmoitin hänelle että en enää aio kauppareissuja hänen kanssaan kahden tehdä, hän sanoi että ei kehtaa vanhan rupsahtaneen äitini kanssa liikkua julkisesti. Kun kerroin siitä äidilleni oli sekin jo käännetty niin, että MINÄ OLIN NÄIN SANONUT!

      Siitä on jo 20 vuotta JA NYT TÄMÄ NARSISTI HIRVIÖ ON PENKONUT MINUT ESILLE! Hänen äitinsä on kuollut ja koska hän on jäänyt aivan yksin MINUN PITÄISI MENNÄ HÄNTÄ LOHDUTTAMAAN!

      Oma äitini on jo pahasti dementoitunut. Minä epäilen, että jonkin pahonpitelyn seurauksena hän on saanut niin kovan iskun päähänsä, että se on johtanut altzheimeriin. Lääkäri epäili, että äitini on kaatunut pahasti ja lyönyt takaraivonsa. Minä en, eikä isänikään tällaista kaatumista muista.

      Narsisti repi perheemme hajalle. Ei antanut äitini rakentaa suhdetta lapsenlapsiinsa. Aiheutti äitini mielenterveyden romahtamisen ja ilmeisesti myös vakavan sairauden. Jouduimme vierestä seuraamaan, kuinka narsisti petti ja nöyryytti äitiämme. Narsisti liikkui poikamiehenä ja asui äitinsä kanssa. Mutta piti äitiäni otteessaan monta vuotta.

      Minäkin annoin sen tapahtua, koska olin isän vuoksi melko katkera äidilleni.

      Enkä koskaan saanut välejä korjattua äitini kanssa. Narsisti osasi aina jotenkin tunkea paikalle, kun olin äidin luona.

      Vasta jälkeenpäin olen tajunnut, että narsistilla ilmeisesti oli talossa joku vakooja, joka osasi ilmoittaa heti, jos autoni ilmestyi parkkipaikalle. Hänellähän kuulemma oli tyttöystävä samassa talossa.

      Kerran kun vein autoni korjauspajalle ja pyyhkäsin äidin luo korjaamon laina-autolla, ei narsistia sinne kuulunut. Niinpä aloin vierailemaan pyörällä tai kavereiden autokyydillä, että saimme olla rauhassa. Mutta äitini oli henkisesti jo niin rauniona, ettei niistä vierailusta enää ollut mitään iloa.

      Ja hänen muistinsa alkoi jo pätkiä niin pahasti, että kerrankin hän soitti minulle ja ihmetteli että miksi hänen kodissaan oli joku minulle kuuluva kansio? Olin aikaisemmin iltapäivällä vieraillut hänen luonaan ja unohtanut työkansioni sinne.

      Narsisti muuten varasti äidin perintökalleuksia. Antiikkikorut oli hävinneet, muutama arvokkaampi taulu, 300 vuotta vanha perheraamattu yms. arvokasta kirjallisuutta on hävinny.

      Narsisti yllätääen myös ilmestyi työpaikalleni joitain kertoja. Kunnes sanoin hänelle, että annan vartijoiden heittää hänet ulos, jos hän vielä ilmestyy.

      Kun äitini joutui laitoshoitoon selvisi, että hänelle on varmaan tehty seksuaalista väkivaltaa. Lääkärintarkastuksessa ilmeni, että äidilleni oli tehty peräsuolen operaatioita joskus vuosia aikaisemmin. Samanlaisia operaatioita, joita kuulemma raiskauksen uhreille joskus joudutaan tekemään....

      Että varokaa narsistia!

    • yman

      kyllähän narsku tapittaa silmillään ilkeästi ja hymyilee ilkeästi uhriaan kohden tämä tarina tosi

      • kjhstyuipoi

        Kyllä ainakin osalla narsisteista tai psykopaateista on sellainen ilkikurinen ilme.
        Se voi olla joko hyvin epämiellyttävä, tai tavallaan hurmaava.


      • Narsistillanikin_

        Narsistillakin, kuten muillakin ihmisillä on reagoimisilmeitä.
        Omalla narsisti-psykopaatillani on erittäin attraktiivinen hymy ja hän käyttää kaikkia kasvonilmeitään hyväkseen. Monet ihmisethän lakkaavat iän karttuessa suorastaan ilmeilemästä.
        Oma narsisti-psykopaattini kuitenkin myös jäljittelee omaa ikäryhmäänsä, joten hän näyttää useimmiten ihan "normaalilta". Tietty vakavuus on tärkeä osa hänen julkisivuaan.
        Hänellä kuitenkin riittää sisäistä peliä, ilakointia, murhetta, jännitystä yms. narsistinluonteensa mukaisesti ja se näkyy hänessä kun osaa katsoa.
        Ahdistuessaan jos ahdistus on aitoa eikä sitä ole suunnattu uhrin pehmittämiseksi hän pakenee paikalta. Tuolloin hänen katseensa on nopea mittaus "uhrista" ja sen jälkeen kääntyminen kannoilla ja nopea poistuminen. Oma narsisti-psykopaattini välttää kaikenlaista siipeensä saamista. Hän ei välttämättä pärjää siinä ja joutuisi turhan tukalien kysymysten eteen. Pakeneminen on kannattavinta toimintaa silloin. Ei uhkaileva mulkoilu tai muu mittelö.
        Ilkikuriset ilmeet ova hänelle tärkeä osa hurmaamistekniikkaa. Niitä ei ole kuitenkaan jatkuvasti.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      526
      3855
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      467
      3454
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      143
      3050
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2352
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2210
    6. Mitkä kolme sanaa haluat nyt sanoa ikäväsi kohteelle?

      Niitä tässä odotan.
      Ikävä
      225
      1662
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1407
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      94
      1301
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      99
      1300
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1100
    Aihe